Lapin vihreiden kannatus on ollut hyvässä kasvussa Lapissa. Tämä tarkoittaa, että olemme saaneet entistä enemmän kunnanvaltuutettuja ja muita luottamushenkilöitä useampaan kuntaan, edustajan Lapin liiton hallitukseen ja lisää luottamushenkilöitä puoluevaltuuskuntaan.

Aluevaaleissa tuli vähän takapakkia kun tavoite oli saada sama kannatus kuin kuntavaaleissa eli 4,8 prosentin kannatus, mutta kannatus jäikin 3,3 prosenttiin, jolla saimme kaksi aluevaltuutettua.

Eduskuntapaikkakin on ollut lähellä. Eduskuntaavaaleissa vuonna 2019 sodankyläläinen Riikka Karppinen jäi vain 9 äänen päähän eduskuntapaikasta, vaikka hän keräsi valtakunnallisesti kolmanneksi eniten ääniä vihreistä. Hänen edelleen menivät vain Helsingin vaalipiiristä Pekka Haavisto ja Maria Ohisalo. Lapin vaalipiirissä hän sai toiseksi eniten ääniä (7814 ääntä). Eniten ääniä sai Katri Kulmuni (8418 ääntä) ja kolmanneksi eniten Johanna Ojala-Niemelä (6717 ääntä).